Asociația Pro Infrastructură atrage din nou atenția asupra problemelor întâmpinate în construcția autostrăzii Transilvania pe raza județului Sălaj.
„Constructorul este mobilizat excepțional, progresul fiind vizibil la fiecare 7-10 zile. Se lucrează efectiv pe toate planurile, zi-lumină, de la piloți forați la terasamente, de la săpături la elevații. Din păcate, poezia se oprește aici, entuziasmul fiind tăiat de lista de blocaje majore. Avem două schimbări de soluții tehnice la Nădășelu și zona Topa Mică pe care CNAIR trebuie să le aprobe. În nodul Zimbor, situl arheologic Sutor încă nu este descărcat. Fără acest pas vom deschide… un nou muzeu de autostradă! Apropo, tronsonul Zimbor-Poarta Sălajului va fi… tot muzeu dacă nu se găsește o soluție birocratică pentru executarea unei conexiuni la Poarta Sălajului ori Românași. Lista continuă: un deal îmbibat cu apă care dă bătăi de cap constructorului, mega-debleul de la Zimbor unde soluția antică aleasă de proiectanți, fiind constrânși de contractul semnat pe baza unui studiu de fezabilitate de doi lei, este săpătură pe vreo 14 berme și 4 ziduri de sprijin. Să sperăm că ține. Mai avem. Alunecări mai puțin grave cu duiumul, le-am pierdut șirul. Păduri care trebuie tăiate unde vom afla cum va sta terenul când se va intra cu excavatoarele sub ele. Și, pur și simplu, volumul enorm de muncă”, este mesajul postat pe rețelele de socializare de Asociația Pro Infrastructură.
Sursa foto: Asociația Pro Infrastructură
[…] Asociația Pro Infrastructură atrage din nou atenția asupra problemelor întâmpinate în construcția autostrăzii Transilvania pe raza județului Sălaj. „Constructorul este mobilizat excepțional, progresul fiind vizibil la fiecare 7-10 zile. Se lucrează efectiv pe toate planurile, zi-lumină, de la piloți forați la terasamente, de la săpături la elevații. Din păcate, poezia se oprește aici, entuziasmul fiind tăiat de lista de blocaje majore. Avem două schimbări de soluții tehnice la Nădășelu și zona Topa Mică pe care CNAIR trebuie să le aprobe. În nodul Zimbor, situl arheologic Sutor încă nu este descărcat.… Citeste mai mult […]
[…] Asociația Pro Infrastructură atrage din nou atenția asupra problemelor întâmpinate în construcția autostrăzii Transilvania pe raza județului Sălaj. „Constructorul este mobilizat excepțional, progresul fiind vizibil la fiecare 7-10 zile. Se lucrează efectiv pe toate planurile, zi-lumină, de la piloți forați la terasamente, de la săpături la elevații. Din păcate, poezia se oprește aici, entuziasmul fiind tăiat de lista de blocaje majore. Avem două schimbări de soluții tehnice la Nădășelu și zona Topa Mică pe care CNAIR trebuie să le aprobe. În nodul Zimbor, » Mai multe detalii […]
Aistea NU sunt probleme……… sunt sarcini de rezolvat.